Cauta-ma tu

  • Caută-mă-n soare,
    Vei găsi căldura ce te îmbrăţişează dimineaţa
    Şi raza de speranţă ce-ţi luminează viaţa.
    Caută-mă-n roşu
    Să afli pasiunea din sângele meu
    Şi dorul ce m-atrage la tine mereu.
    Caută-mă-n lacrimi,
    Vei găsi puritatea reflectată de ochii mei
    Când nu mă credeai că am nevoie de tine
    Să mă săruţi şi-n braţe să mă iei.
    Caută-mă-n tine.
    Vei găsi oare vreo fărâmă de mine
    În sufletul tău?
    Eu te găsesc înainte de-a te căuta
    Căci nu am pierdut nicio clipă din minte atingerea ta,
    Iar chipul ţi-l păstrez impregnat
    În setul de-amintiri
    Pe care tu deja le-ai uitat.

 

Leave a Reply

