IUBESC!

Iubesc ochii tăi căprui şi tăcuţi,
Îţi iubesc parfumul,căci n-ai cum să-l uiţi,
Iubesc pielea ta şi atingerea tandră
Şi mi-e dor de-un sărut şi respiraţia caldă.
Iubesc să-mi vorbeşti,să-mi zâmbeşti,să m-atragi,
Te doresc şi mai mult când te-mbraci,te dezbraci,
Chiar şi-atunci când nu mă bagi în seama şi taci
Sau faci prostii şi-ncerci apoi să mă împaci.
Iubesc să te privesc cum dormi,inocent
Şi să te-mbrăţişez când tresari prin somn,încet.
Iubesc prezenţa ta,cu defecte cu tot
Şi nu te-aş schimba în niciun alt mod.
Iubesc dragostea mea ce trăieşte prin tine…
Ador să mă priveşti,să-mi spui că eşti bine,
Şi-mi dau seama de dorinţa ce te cheamă la mine.
Te iubesc,dar nu pot să mai cer nimic de la tine.

 

Leave a Reply

