E dimineata ….

E dimineata, cafeaua e calda tigara e aprinsa iar eu tocmai  ma trezesc …ma trezesc intotdeauna bine pentru ca te vad langa mine mereu cu zambetul pe buze desi nu ai nici cel mai mic chef de a merge la munca iar pe mine ma enerveaza ideea ca patul ramane gol , iti faci tabieturile de dimineata intr-o galagie surprinzator de enervata si frumoasa in acelasi timp si asta pentru ca niciodata nu incetezi sa glumesti sau ptr ca o dimineata perfecta la tine e doar atunci cand faci o boacana iar aceste lucruri nu au cum sa nu ma bine dispuna …..Cred ca urasc diminetile in care pleci la munca pentru un singur lucru …si asta pentru ca mi se face dor de tine instant in momentul in care te dai cu parfum si dupa te indrepti grabit catre munca iar eu raman in patul gol cu gandul la tine …..dar cu zambetul pe buze

Imi plac zilele cu tine pentru ca nu putem sta suparati unul pe celalalt pentru ca lasam de la noi intr-un mod egal , pentru ca imi plac serile cu filme bune si cu dulciuri, pentru ca imi plac cumparaturile de duminica dupa-amiaza, pentru ca esti foarte atent, pentru ca intodeauna gasim o pozitie intortocheata de dormit, pentru ca intotdeauna mi se face frig dupa ce te dai jos din pat, pentru ca nu pot sta stresata in preajma ta intotdeauna ma relaxez si uit de timp  si pentru ca intotdeauna faci lucrurile dupa cum le simti

 

 

Leave a Reply

