Zambet de barbat …

Sta timid in coltul lui ca si un copilas care asteapta sa fie imbratisat atunci cand mami ii ofera iubire ..Asa e zambetul lui  parca vine dintr-un colt al camerei ma invaluie si ma duce in bratele lui  ..Gropitele din obraz ma arunca in abisuri emotionale  iar privirea lui ma indeamna sa il sarut si sa il iubesc .Un astfel de zambet e tot ce imi doresc atunci cand vin acasa obosita de servici .E zambet de barbat care iubeste care zambeste cand vede ceea ce iubeste !

Zambeste fara teama bratele lui puternice vin la pachet seara cand imi astern capul usor pe umarul lui si adorm linistita simtindu-ma implinita. Buzele lui imi saruta suav fruntea iar mana se plimba agale in parul meu .. totul intra in perfecta armonie ca un cantec de noapte buna …

Dimineata ma trezeste  fierbatorul si mirosul de cafea pentru ca se trezeste intotdeauna primul pentru ca primesc cafeaua impreuna cu acelasi zambet cu care am adormit …si pentru ca muzica de pe fundal si starea buna de spirit ne  face sa simtim mult mai profund ceea ce ne dorim si felul in zapuseala de afara totul doar in doi cu mangaieri fine si cu un joc al mainilor in care parca sufletul si fiinta noastra se contempla intr-una singura ..devenim unul si uitam de unde am inceput sa fim pentru ca doar taim asa cum simtim numai noi ….

tumblr_lwjwAtunci cand  parca lumea devine mai rea si viata mai grea zambetul lui de barbat protectiv  ofera siguranta si stabilitatea .. imi sterge orice teama din suflet alunga orice cu un simplu zambet .

Leave a Reply

