Ura-mi mușcă din suflet și mă doare de mor,
Sentimentele infectate de tine mă dor.
Hai pleacă și ia cu tine amintirile toate,
Nu vreau să mai știu de tine,dacă se poate.
Știi …dragostea pentru tine m-a ținut în viață,
Am crezut că-mi va reda un zâmbet pe față.
Mă mulțumeam cu puțin și nu încetam să sper
Dar mi-ai arătat că speranța moare încet,încet…
Mă bucur că ești,mă bucur de ce-a fost,
Dar nu am regrete,căci ele nu au rost.
Doar sunetul dulce al glasului tău
Mi-ar plăcea să-l aud atunci când mi-e dor.

Leave a Reply

