Nobody’s Perfect

Si tu chiar nu esti perfect deloc dar bratele tale au fost mereu primitoare si pline de caldura….
Esti … nu pot sa te descriu ….esti acolo in gandurile mele esti la fel ca la inceput sau poate ca niciodata la fel …..dar esti plin de defecte si calitatile tale vai ma dau peste cap …imi rastoarna toata lumea …nu imi pot odihnii tamplele ptr ca stiu ca tanjesti dupa mirosul pielii mele si pielea mea catifelata ca imi cunostii vocea blanda la fel de bine pe cat o cunosti pe cea cruda…..
Stiu ….te-ai speriat si te-ai retras dar nu ai putut sa stai acolo linistit, in schimb cu fiecare atingere mi-ai oferit liniste si armonie clasica si o data cu tine m-ai readus la viata pe mine
Gandurile mele te-au format ti-au dat amploare iar visele te-au colorat ti-au adaugat culoare in obraji …ti-a adancit furtuna vietii in gropitele din coltul gurii, dar ochii tai albastri sunt atat de calmi si jucausi dimineata, privirea iti e atat de blanda ….cum as putea sa iti suport plecarea ??
Gandul meu te i-a te ucide ….te suporta si te consuma in dragostea vietii …. te jigneste te cufunda in abisuri dar te mangaie cu aceeasi intensitate cu care te vrea …te vrea realitate si vis curcubeu alintat in ploaie calda de vara
Zambesti …tu cu zambetul tau ….cu sarutul tau ma transformati ….ma epuizati de fericire …ajung sa nu mai stiu ce simt … si cum as putea sa descriu acea ” mai multa fericire “poate cioburile viselor mele o sa imi aduca fericire ….esti construit bine….. esti atletic..gambele tale sunt doar bine definite …pielea ta alba e parca una si aceeasi cu a mea buzele tale de un roz palid iar barba ta imi da chef de joaca …
O umbra, un vis. o iluzie ..ca lumina lunii pe marea sufletului meu …
Ai grija de mine si iubeste-mi sufletul……fi prototipul creat de mine dar adevarat

Leave a Reply

