Echilibru

“- Auzi?
– Ce?
– N-ai auzit?
– Ce?
– Lumea… se schimbă. Face zgomot.
– Nu aud…
– Nu eşti atent.
– Nu. Nu aud.
– Fă-mi o poză, te rog.
– De ce?
– Mi s-a făcut dor de mine.
– Şi? Uită-te-n oglindă.
– În oglindă e prezentul. Mi-e dor de cea care eram.
– Ţi-e dor de trecut?
– Da.
– De ce?
– Trecutul e sigur. Acolo nu mi se mai poate întâmpla nimic…
– Eu iubesc prezentul.
– De ce?
– E imprevizibil.
– Vezi? Suntem diferiţi… Ce iubeşti la mine?
– Tot ce nu pot fi eu…
– Ninge.
– Da.
– O să cumpărăm cadouri de Crăciun?
– Da.
– O să fie frumos?
– Da.
– Ca în copilărie?
– Nu,
– De ce?
– Nu vrei să-ţi fac poza aia?”

Tudor Chirila-“Exercitii de echilibru”

Leave a Reply

