Muzelor

Muzele mele sunt cat se poate de reale ..pentru ca de la ele am invatat cu ele am gresit si tot fata de ele mi-am cerut iertare …sunt muzele mele in viata sunt tot ceea ce am putut sa invat vreodata in viata asta ….mici mari cu carater frumos sau urat au fost si sunt muzele mele pentru ca muzele nu parasesc muzele ofera .. ofera lectii de pasiune de frumusete de dor si de incredere ..sunt muzele care au fost dispuse sa asculte sa intelega si mai ales sa ofere sunt muzele care au ales sa nu plece iar daca au plecat inseamna ca nu au fost muze …
Daca o sa ramai in tacere fara sa faci vreun zgomot o sa obseri sa muzele iti zambesc iti vorbesc cu duiosie si glasul lor e de neconfundat ….
Ochii muzelor sunt de diferite culori ….atingerea diferi iar timbrul vocii e ba ridicat ba calm …si toate aceastea te induc in transa …..
Muzele mele sunt femei si barbati ..despre femei nu scriu … nu pentru ca nu mi-ar place ..ci pentru ca eu gasesc barbatul foarte diferit de ea …si personal barbatu pentru mine reprezinta o enigma …sunt diferiti iar sclipirea din ochiilor este parca reflezia unui diamant …..si diamantele sunt rare … la fel ca muzele … dimantele sunt doar pentru anumite peroane si doar pentru anumite momente si acele diamante sunt oferite doar atunci cand cazi prada focului cand risti sa fac orice pentru diamantul acela ……el cristalizeaza, cateodata atinge duritate maxima si intr-un mod contrar surpinzator pot fi extrem de fragile ..sunt de neinlocuit exact ca sentimentele barbatului ..sunt pure atunci cand le slefuiesti si ai grija de ele
Mentenanta lor trebuie sa fie dulce calda si calma grijulie si mai ales ca inima trebuei sa detina arta frumosului  ..si sa ai grija sa nu le lasi sa straluceasca din noroi pentru ca atunci nu mai au nicio valoare se pierd in timp si spatiu ..nu se mai cultiva …
Frumusetea lor e greu de pictat dar e foarte usor de imaginat sau imortalizat si de experimentat atata timp cat stii ceea ce trebuie sa faci si cum sa faci .
Trebuie sa ai grija de muze de diamante ..pentru ca sunt toate ale tale si chiar daca unele sunt de inlocuit unele lasa placeri adanci in dimineti tarzii …in dupa-amiezi de duminica si chiar in zi de sarbatoare …
Sunt ca vinul rosu devin din ce in ce mai valoroase cu trecerea timpului mai coapte mai zemoase …..
Vorbesc din primul gram de suflet care l-am stapanit la conceptere si toate aceste cuvinte sunt formate datorita diamantelor care au luat nastere de-a lungul timpului …..

285785_454608981249431_1480263114_n vin00

Leave a Reply

