Vreau sa va explic relatia lor

Eu sincer va zic oameni ca ei nu am mai intalnit sau mai exact modul in care se desfasoara relatia lor ….. au fost tot ce se putea … prieteni iubiti amanti certati nu se suportau au trecut prin toate stagiile de viata ale unei relatii si niciodata nu au putut sa renunte unul la celalalt i-am supravegheat indeaproape au facut tot felul de greseli nu au comunicat la momentul oprtun nu si-au spus niciodata cuvintele potrivite in schimb se iubeau si isi demonstrau asta unu altuia 

Sunt constienti de iubirea lor si ca desi acuma totul scartaie iar lucrurile nu merg as cum si-ar dorii ei ..si sincer si eu … ei tot se iubesc …

Am incercat sa le spun sa comunice mai mult …sa spuna exact ce vor .. de fiecare data dar nu se poate asa ceva ei …se cearta grav si  poate doar atunci isi spun toate ofurile adunate de peste ani cum ar fi fost daca si etc ..incerc sa ii inteleg dar daca ma credeti nu reusesc …. am o curiozitate mereu in privinta lor si  mai ales despre cum se desfasoara lucrurile intre ei …. este ca un film …o poveste de viata care mereu se complica sau se simplifica ptr ca fac alegeri gresite isi doresc prea mult …si se destrama tot …. Din toata relatia lor nu am inteles nimic ..sau niciodata nimic nu a fost cert singurul lucru adevarat e ca se iubesc ….

El barbat si ea femeie amandoi la fel de complicati sunt curioasa ce mai urmeaza :))
V-as povesti intamplari dar nu pot sa vorbesc despre ele …

Leave a Reply

