MIhail Drumes – Invitatie la vals

“-Ce fericita sunt ! De mult n-am mai fost atat de receptiva ca acum. Spune-mi , mai exista vapoare de-astea pe lume ?

-Ce vorba ! sigur ca exista … cu duiumul !

-De ce ma minti ? Nu exista…N-am vazut niciunul.

Este prima data cand ma urc pe un vapor. Si chiar dacaar exista nu se poate asemui cu “Principesa” noastra.

-Asta da . E cea mai mandra nava de pe mari si oceane, pentru ca ne transporta pe noi, nu-i asa ?

Aconfirmat din cap foarte serios. Apoi mi-a propus:

-Tare mi-ar placea sa ramanem aicia pana la rasaritul soarelui. Vrei ?

-De ce nu ??

I-am ridicat usor barbia si mi-am lipit buzele de ale ei.

-Ce faci ? Sa nu ne vada cineva.

-Asta-i prima sarutare pe Marea Neagra !

-As vrea sa ma saruti pe toate marile pamantului !”

(fragment)

One thought on “MIhail Drumes – Invitatie la vals

  1. Pingback: Nu mai mi-e fri… | Bianca&Mihaela

Leave a Reply

