ESTI??

-Este fericita  fetita mea ?

-Par a nu fi ??

-Nu .. cred ca esti fericita ..dar cum de eu cel care nu iti poate oferii totul …te fac fericita

-Tocmai, pentru ca nu imi poti oferii totul ma faci fericita …

-Nu vreau totul de la tine… vreau doar sa ma iubesti

-De ce nu-mi ceri nimic ?

-Cine a zis ca nu iti cer ??Vreau timpul , trupul, caldura, mainile tale ..

-Spune-mi … esti fericita !??

-Deocamdata , da.

-Cand nu o sa mai fi fericita ce o sa se intample??

-O sa te sarut pe frunte si o sa-mi iau la revedere .

-Dar nu crezi ca as putea sa te parasesc eu primul ?? Nu crezi ca as putea sa ma satur de tine ??

-Ba da, o sa ma parasesti ….dar  o sa poti sa ma uiti ??

-De ce zici asta ??

-Chiar vrei sa iti zic de ce ??

.

.

.

.

-Cred ca stii bine de ce !Pe mine ma iubesti altcumva, imi iubesti trupul si simturile , ma iubesti ptr ca stii ca nimeni nu poate sa faca patul cum il fac eu ….

-Asa e . Adevarul e ca te iubesc doar ptr asta ..Ma luminez la fata cand te vad si ma enervezi la culme cand nu  …

-Si totusi aici acum sunt fericita …

– De ce numai acum ??

-Nu intelegi fericirea ptr mine se capteaza in momente , iar acesta e momentul meu Iubire.

-Tu inca nu ai aflat cum ma cheama ??

-Ba da ! Dar ptr mine tu esti mereu Iubire !

-Auzi ?

-Dar tu ma iubesti ??

-Da!

-De ce ma iubesti ??

-Pentru ca imi faci cafeaua cum imi place mie !

Doar pentru atat ??

– Da!! Pentru ca  in mometul acela mi-as dorii sa imi faci cafeaua in fiecare dimineata !

-Gata ??! Pleci ??!!

-Da! Sunt confuza , mi-a trecut mometul ..ma intorc la realitate , dar tu ..te rog eu sa nu te superi pe mine …fi linistit am sa te iubesc si ai sa  ma iubesti

-Zambesc , stiu ca  o sa  vi la mine ..te astept ….

-Cat ?

-Cat  o sa mai am putere sa te iubesc!!

 Imagine

Leave a Reply

