In viata ?? Stii??

In viata ajungi in foarte multe locuri inveti sa le tii, sa le pastrezi, sa detii dar defapt niciodata nu o sa detii pe nimeni …

In viata o sa infrunti bariere si gropi adanci .. o sa iti dai seama ca tot ceea ce poti sa faci este sa mergi mai departe in orice situatie si ca fiecare greseala este o lectie de viata.

Azi am realizat ca oameni nu se vor schimba in veci si pururi ..ca exista oameni care te vor iubi mereu care te vor ura de la inceput si oameni care vor vrea sa te urasca ptr ca nu pot fi ca tine … si chiar mai bine si  asa e trist sa traiesti fara dusmani …

Mi-am dat seama ca sufletele noastre cad in disperare profunda de la o secunda la alta  ca fericirea vine cand te astepti mai putin … ca oameni te vor ranii din greseala… ca  te vor aprecia ptr ca vad in tine ce tu nu esti in stare si ca ei sunt singurii care te pot ajuta in orice situatie.

Am realizat ca oamenii vor totul numai ptr ei ca egoismul si rautatea nu au ce cauta intre oamenii care se iubesc dar deciziile altora se intampla sa te faca sa apelezi la orgoliu rautate si egoism …

Eu personal am ales sa iubesc oamenii pe care ii vreau langa mine o viata intreaga si nu vreau sa plece si imaginati-va ca oamenii pe care ii iubesc eu nu sunt perfecti ma tradeaza ma mint ma joaca pe la spate si multe altele dar eu iubesc ptr sufletul lor … ptr ca actiunile sunt doar decizi prost gandite

Am ales sa iubesc oamenii,  cainii, natura, muzica, cafea de dimineata, asternutuile, albe si soarele si acestea sunt putinele lucruri care ma fac fericita.

Am ales sa vad tot ceea ce bun in viata asta ptr ca in mormant o sa am destul timp sa ma gandesc la tot ce am facut si vreau ca tot ce fac sa fie benefic ptr oamenii pe care ii iubesc …vreau ca tot ceea ce fac sa reprezinte un capitol daca nu o carte in viata lor  ptr ca daca nu ai carte nu ai parte ..si asta nu se aplica numai in domeniul profesional se aplica in viata cu oamenii pe care ii iubesti se aplica oriunde in lumea asta plina de mizerii urate …………

Azi am inteles ca pot fi fercita in orice situatie … dar fericirea absoluta e atunci cand ai pe cineva pe care sa te sprijini. azi am inteles ca pot sa imi beau cafeaua singura dimineata fara ca cineva sa imi ofere zaharul  dar cuvantul singura e un cuvant mult prea singur….am inteles ca oamenii din jurul meu imi pot schimba starea dar am ales sa nu ii las sa o faca .. am ales sa merg sa continui si sa ma stradui sa reusesc  orice ma face fericita …

Daca as putea le-as interzicea oamenilor sa urasca,  le-a vinde  darul meu …iar darul meu este acela de a iubii orice …de a iubi un tigan un orfan un om bolnav .. oamenii nu mai vor iubire vor bani vor avere ….. eu stiu ca bani nu aduc fericirea dar o intretin …sunt oameni de mii de ani pe pamantul acesta care s-au iubit impotriva tuturor obstacolelor sunt oameni care au luptat ptr oameni nu ptr avere .

In ziua de azi oamenii nu mai lupta ptr oameni, lupta ptr bani ptr avere tehnologie si petrol sau cine mai stie ce sursa de venit … oamenii uita si nu e nimeni sa imi dea un ciocan imens  sa  ii lovesc …sa ii trezesc din coma vietii …

Cand ajungi sa nu mai speri, sa nu iubesti, sa nu fi optimist, sa ranesti  ajungi eventual sa traiesti in coma vietii  legat la aparatul inimii care te face sa traiesti in propria  UMBRA  care nu e benefica …

Oamenilor voi de ce uitati sa iubiti  de ce va complaceti in scorbura voastra decorata cu rani si  fara virtuti

Daca as putea  sa va dau macar un gram din sufletul meu  ati simti si voi savoarea vietii … daca as putea  v-as oferii dar sa stiti ca vine  la pachet cu un gram de nebunie si destula putere de a fi omul pe care nu doresti sa  il obtii … are parti bune si rele

Daca va spun ca o sa muriti saraci o sa ma credeti ???
Nu cred ca voi constientizati ca asa o sa muriti ..

Coma eventul duce la o moarte lenta si o sa fiti saraci  de tot … de lucruri bune de fercire de implnire de de tot ce inseamna iubire

Dar efectul pe care îl avea asupra celor din jurul ei era atât de răspândit, încât nu se putea măsura: deoarece creşterea în bine a lumii depinde în parte, de fapte care nu sunt remarcabile; şi motivul pentru care lucrurile nu sunt atât de rele, pe cât ar putea să fie, pentru mine şi pentru voi, se datorează în parte oamenilor care au trăit credincios o viaţă care nu a fost remarcată şi care se odihnesc în morminte nevizitate
Middlemarch – George Eliot

Leave a Reply

