Insiruiri

Am fost nevoita sa fiu cruda, sa fac ceva care sa-l determine sa se gandeasca la ea intr-un cu totul alt fel ..
Trebuia s-o vada asa cum n-ar fi crezut niciodata ca poate fi …Stiam ca l-am ranit …dar am fost silita
Insa cea pe care o iubeste spera cu disperare ca va veni la timpul potrivit..se afla acolo in adancul lui am sa o pastrez pentru ca el o merita din plin. A trecut de mult seara dezastrului si cumva parca intr-o avalansa de cuvinte care parca erau mai mult rostite decat simtite si-a cerut scuze .Mi-a spus ca in ciuda tuturor lucrurilor cuvintele pe care le-a rostit sunt adevarate doar ca le-a rostit prea devreme .

Cuvintele parca curgeau limpede extrase pana si cu virgula dintr-un dictionar explicativ am ales sa nu spun nimic si sa ascult pana la capat, inabusindu-mi cuvintele unul cate unul poate doar rasuflarea ma mai dadea de gol. insa noi purtam conversatia la telefon si ghinionul lui era ca nu putea sa imi citeasca cuvintele in ochii dragostei …..

Am cautat si am gasit in mine ceva care-mi spune ca e aproape prea tarziu, ca nu mai am privirea unei fete de cinsprezece ani, ci a cuiva caruia i-a fost frica sa se uite imprejur si sa intrebe lucrul cel mai simplu.
Insa gandurile mele sunt ale cuiva care stie prea multe despre viata si despre cat de repede se duce ea fara sa ne anunte,
cum ne da lovituri si cum ne invata sa visam …..
Nu pot sa dorm, pentru ca trebuie sa il vad cum intra pe fereastra.Trebuie sa fiu pregatita.M-am gandit mult….
Imbatranesc fara sa vreau. Cred ca atunci cand va venii sa ma ia, ori am sa plec de acasa si am sa ma intorc ranita dar
multumita de moartea brutala a unui dusman,sau n-am sa ma mai intorc deloc.
Si moarta voi recunoaste in tacere ca nu l-am cunoscut nici puterea nici gandul.
Deocamdata sunt pe jumatate amortita, pe jumatate jupuita de vie.
O fata care inca se mai scoala in fiecare dimineata si iese din locul despre care, in ultima vreme, trebuie sa ii aminteasca altii ca e casa ei.

Leave a Reply

