Copilarie

Draga copilarie!!!

Copilaria mea e una dintre cele mai frumoase dintre cele mai blande mai suspicioase, are ochii mari si curiosi tanjeste des dupa afectiune si cauta mereu sa simta macar un gram de dragoste .

Copilaria a imbatranit i s-a schimbat parul dar naravul ba, vederea si auzul s-au cam ramolit insa simturile si intelepciunea s-au accentuat.Copilaria mea imi spune dintr-o singura privire daca ar trebuie sa am incredere sau nu. Pentru ea inca nu am gasit cuvinte sa o descriu ! E unul dintre cele mai complexe caractere dintre cele mai superbe imbinari de calitati, ea e viata, bucuria si umarul care stie fiecare suparare a sufletului meu !!

Copilaria mea si-a tatuat numele si prezenta atat de adanc in sufletul meu incat stiu ca atunci cand o voi pierde o parte din mine va murii cu o data cu ea !

Mi-am botezat copilaria de la inceput ptr ca era cea mai neagra dintre toate si cea lucioasa , i-am pus numele de Bleckie !!

Ea este catelul meu si copilaria mea !!!

Daca Bleckie a fost un nume de inceput atunci Copilaria este un nume de sfarsit !!!

Te iubesc copilarie !!!

Leave a Reply

