M-ai intrebat candva de ce nu scriu niciodata despre tine ! Poftim raspuns

N-am scris niciodata despre tine pentru ca intotdeauna romanele povestesc o viata, o intamplare sau un moment care decade excesiv de pe culmile fericirii catre dezastru! Intr-un cuvant dezamaginre ! Daca pana acuma n-ai dezamagit nicio femeie sa stii ca ai dezamagit femeia din mine. Mi-ai luat sufletul l-ai strans in pumn l-ai cocolosit bine dupa care ca un adolescent imatur ai incercat sa nimeresti cosul de gunoi de pe scaunul de birou !!

Mama m-a invatat sa nu judec dar mi se intampla sa mai uit asta cateodata, m-a invatat sa nu critic dar  cu timpul am devenit experta, m-a invatat sa impart mereu din putinul meu si am ajuns sa imi dau si cojocul de pe mine pentru oameni si intr-un final  am ajuns dezbracata de orice urma de falsitate !!

Stiu ca ma repet  dar inima va fi intotdeauna un cimitir cu gropi multe !!! Si stiu ca pe multe dintre ele le-am  acoperit cu iertari cu saruturi cu flori si cu vorbe frumoase ! Acum tu ai mai creat o groapa si stau cu un picior in ea si cu unul pe pamant incerc sa scot piciorul sa ma uit la groapa si caut motive caut fericirea, implinirea si maturitatea cu care as putea acoperii si aceasta groapa! Si am motive fericire si implinire dar nu sunt in mainile mele . Toate armele speranta  si puterea mea ti le dau tie  lupta tu cu ele atunci cand nu te accepta nimeni pe ringul de box , iar eu saci m-am saturat sa tot lovesc.

Si refuz si in momentul de fata sa vorbesc despre tine, sa te descriu sa spun lumii intregi ce m-a ranit , refuz pentru faptul ca in romanul meu asta e doar un obstacol.

Romanul nu s-a incheiat ! Povestea noastra nu s-a sfarsit ! Iubirea nu s-a consumat !! O simti tu , o simt eu ! o simte si restul lumii!

Leave a Reply

