Trairi si sentimente

Eu probabil nu sunt nici cea care scrie acum, nici cea care a trait nici cea care a simtit. Eu probabil sunt un simplu cineva.

Capitolul 1

O iubire cu un gust de pepene

Era vara, era cald si mijlocul lui iulie, zi dupa zi trecusera pana sa imi dau seama ca adevarul era rostit chiar de prietenii mei iar eu nu acceptam sa il cred. Imi aduc aminte de parca s-ar fi intamplat ieri , eram atat de copilandra si de inocenta luam de la viata tot ceea ce imi oferea si culmea ca venise timpul sa mi-l ofere pe el .

El  mai matur decat mine, mai asezat mai responsabil dar la fel de coplinadru si la fel de inocent. Si spun asta pentru ca timp de o luna de zile  de fiecare data cand ma vedea sau ma gasea pur si simplu intr-un loc cel putin intamplator imi oferea ceva dulce , fie ca erau bomboane, gume,ciocolati sau caramele. Gesturile erau prietenesti , comportamentul era bland si cald cat despre ochi am evitat o perioada buna  sa ii aprofundez.

Si am tot evitat pana cand mi-am dat seama de adevar si intr-o seara de 21 august l-am privit exact ca pe un barbat. Purta atunci o camasa albastra, niste pantaloni crem si niste tepi aleatorii ceruiti neuniform care dadeau foarte bine insa nu ma incantau deloc pentru simplu fapt ca nu il mai puteam ciufulii asa prieteneste cum faceam noi pe atunci, a avut el grija sa imi tina mainile in ale lui si sa ma soarba toata seara din priviri .

M-am indragostit atunci pentru prima data de un suflet, nu de o camasa, nu de un zambet nu de o vorba buna , m-am indragostit nebuneste de un suflet care nu stia decat sa iubeasca care nu stia decat sa demonstreze si  asta ptr ca niciodata nu mi-a spus te iubesc dar intotdeauna am simtit si nicio clipa nu m-as putea indoii de fiecare privire de fiecare gest de grija, ca doar vorba aia eram fetita lui!

Ne-am iubit nebuneste multe nopti de vara, ne-am consumat iubirea in multe feluri, de la a face dragoste , pana la a face de mancare si pana la  ultima si cea mai crunta si frumoasa ipostaza aceea de a petrece o zi de vara in casa urmarind seriale si mancand pepene rosu, intradevar in acea duminica am realizat cate lucruri se pot face cu dragoste pentru dragoste.

Au trecut luni, au trecut ani de-atunci si pot spune ca  fetita  de atunci s-a transformat,s-a maturizat, a devenit femeie, am uitat inocenta intr-un colt al iubirii cu el drept urmare ca si in ziua de azi reuseste sa ii trezeasca aceleasi sentimente de puritate si bunatate !!Iubirea pe care ei au impratasit-o atunci a fost memorabila, curata, a fost singura data in viata ei cand totul s-a rezumat la doi, au fost doar doi!!

Printre acele luni au existat rebound-uri, facultati, distractii, prieteni noi lectii de viata.

O insiruire de evenimente placute si neplacute dar toate catalogate la vremea aceea ca pe niste obstacole acum mai tarziu ca pe niste lectii de viata . Prietenii noi nu mai sunt prieteni, si unii chiar s-au decis sa ma surprinda intr-un mod placut. Cat despre el, el iubeste si acum probabil aceesi fetita sau aceesi femeie!

Capitolul 2

Un rebound profund

Si nu e genul acela de profund sau prosan!!Are defapt mai multe sentimente si o perioada nefinalizata. Un rebound in care amandoi fara sa realizeze treptat au inceput sa creasca sentimente. Ei oricum se defasurau in secret, putina lume stia de ei doi impreuna si mai ales de legatura lor.

Nu va imaginati ca toate s-au intamplat asa de ieri pe azi si aici au fost zile care s-au transformat in luni, petreceri in zembete , nopti cu extraordinar de multe stele pe cer, plimbari nocturne si multe ceaiuri la MEC.

El un gentleman nehotarat, un barbat timid si foarte educat !! Un om cu vise mari.

Imi aduc aminte si acum de serile petrecute cu Sergiu la multe pahare de vin , imi povestea mereu cu bunatate si blandete de el . Imi spunea cu zambetul pe buze ca e un barbat bun si merita dragostea mea !Draga Sergiu astazi amandoi vorbim asa de el pentru ca el cu putin timp in urma a devenit un inger, iar durerea a fost coplesitoare si inca mai este !! Pentru ca daca am vreun regret a fost acela ca nu  l-am revazut dupa atata timp, si imi e atat de dor de el si ma intreb oare cand vor realiza oamenii ca tot ceea ce avem este astazi pentru ca maine este intotdeauna o incertitudine .

Capitolul 3

3 Ani

3 Ani cu minciuni, cu tradare, cu greseli, cu lectii de viata, cu falsitate , cu greutati, cu compromosuri, cu bine, cu rau, cu distanta, cu aproape, cu razbunare, cu nesimtire, dar toate astea cu iubire!

Si nu in ultimul rand cu reciprocitate 100% !!!

Cu iubirea cui?? Dragostea dureaza doar 3 ani ??Prin cate poate trece un om pentru un om?? Prin multe !! Oamenii trec prin multe impreuna atunci cand fac parte din suflet !

Nu mi-am pierdut 3 ani din viata langa el, niciodata nu as putea crede sau spune asta, au fost 3 ani cu de toate!Doamne dar sunt atat de multe cuvinte in care poti relata acesti 3 ani . atatea cuvinte in care il pot descrie pe el , pentru ca el este in toata felurile !!

M-a atras la inceput toata chimia si fizica din clasa a 12-a dupa si de abia dupa ce am dat cateva examene am inceput sa ii iubesc toata materia!!

Dupa ce am observat toate punctele tari si toate cele slabe ca doar atunci am vazut adevarata fata a omului de abea atunci am inceput sa il iubesc pe el .

Pacat ca n-am avut rabdare si speranta sa luptam pentru noi si  asta ptr ca am fost de prea putine ori noi !!Pacat ca avem timp dar nu avem putere … pacat ca ii lasam pe altii sa aibe grija de noi ,rusine pentru ca tu nu ai avut grija de noi…. pacat ca inca ma iubesti chiar daca acum esti cam orb …. pacat ca nu o stii niciodata 100% cine sunt altii, pacat ca acum vorbesc dual … pacat si ma doaer dar adevarul asta te-ar ranii prea tare , il stiu eu si acei altii !!! Acei altii sunt si vor fi intotdeauna… cumva cu tine altcumva cu mine …. Ti-am iubit toata fiinta am acceptat-o cu totul am schimbat-o si format-o cu totul!!! Ai grija de fiinta aia si spune-i si urmatoarei femei ca te admira in hainele alese de mine , doarme in bratele candva imbarbatate de mine, saruta buzele mari candva care rosteau cuvinte precum sotie, nevasta numai mie, si mai spune-i ca te duce in locuri in care ai fost cu mine!! Ai te rog grija de sufletul pe care il iubesc iar ea sau ele sau altii sa nu distruga ce ai tu mai frumos pe interior !!

Capitolul 4

Tu ma omori cu zambete, tu imi oferi liniste si singuranta.Sentimente pe  care nu le-am mai gustat de foarte mult timp ! am stat acum cateva saptamani in 4 ore de liniste superba in cadrul unei lumini difuze, n-ai facut decat sa ma tii in brate si sa ma alinti, parca cumva ai fi stiut ca asta e tot ceea ce am nevoie, nici macar nu ai incercat sa faci dragoste cu mine iar acesta este un lucru pe care il apreciez extrem de mult ! Si tu esti un suflet care a suferit s tu la fel ca mine  iar acum dupa ceva timp indraznesti a spune ca iti e dor de mine si ca nimeni nu te-a mai facut sa simtit asta de ceva timp !! Ma bucur ca esti langa mine acum, ca ma cunosti din spusele tuturor si mai ales din spusele lui si in ciudata rautatilor si vorbelor tu ai privit in sufletul meu si ti-ai dat seama unde gresesc oamenii, unde am gresit eu, nu m-ai judecat si tocmai de aceea esti aici acum langa mine !!Iti multumesc ca revii acasa la fiecare saptamana si ca sunt prima persoana pe care vrei sa o vezi cand vi sau cand pleci !!!

 

Capitolul 4

Tatuaje pe suflet sau tatuaje pe piele

Fiecare om din viata mea si-a lasat tatuat numele pe sufletul meu in functie decat bine sau rau mi-a facut !! Si crede-ti cand spun ca ii pot numara pe degete, ptr ca pe multi dintre ei nu i-am considerat niciodata  mai mult decat ar trebui .

El in schimb si-a tatuat numele meu, am inteles mai tarziu si de ce, pentru ca maturitatea lui si toate loviturile pe care viata i le-a dat si cand zic lovituri deja ne gandim la lucruri grave a privit totusi inainte. Pot spune ca de la el am invatat cum sa privesc doar partile bune din orice lucru existent pe acest pamant, de la el am invatat ca pentru familie si priteni faci orice si de la el am invatat ca secretele bine pazite reprezinta de multe ori cele mai adanci dorinte nerecunoscute si pe care nu avem puterea sa le destainuim !De el imi aduc aminte cu drag pentru ca putini sunt oamenii care isi tatueaza si la propriu si la figurat numele tau ! Il respect si imi aduc aminte cu drag de el, dar doar atat !

Capitolul 5

Femeia

Acea femeie care m-a invatat intotdeauna sa privesc inainte indiferent de ce se va intampla, acea femeie care m-a invatat intotdeuna sa uit tot ce doare si sa ingrop in cel mai adanc colt de suflet tot ceea ce azi nu mai are nicio valoare! Nici 3 ani, nici rebound-ul, nici tatuajul nici el nu mai exista iar azi ma simt ca si cum nu i-as fi iubit niciodata, ca si cum n-ar fi existat. Femeia isi aduce aminte de ei cu compasiune si zambet .

Femeia acum priveste la cel care a vazut-o in ultimi 3 ani in toate felurile si a vazut-o crescand,a vazut-o fericita, confuza sau ranita. Femeia priveste la el pentru ca nu a fost las sa plece nicio clipa de langa ea.

Femeia e ca viata intotdeauna altfel

intotdeauna rea sau buna

intotdeuna simpla sau complicata

intotdeuna o lacrima sau un zambet

intotdeuna o decizie

intotdeauna o fapta sau intotdeauna curaj

sau decadere

intotdeauna viata e ca femeia

iar femeia are viata🙂

iar femeia sunt eu !!

 

Leave a Reply

