Indiferent de om , indiferent de viata ! in viata se invata !!

Indiferent de cine esti sau de cine vei fi intotdeauna vei fi exact asa cum iti doresti, fiecare alegere sau decizie te defineste niciodata vorbele nu au fost definitorii insa intotdeauna faptele, deciziile si alegerile au fost cele care au vorbit despre tine .

Intotdeauna fiecare lucru, obiect, stare, persoana iti trezeste un anume sentiment iar atunci cand incepi sa simti vorbele sunt inferioare.

Niciodata dragostea, ura, invidia, prostia, orgoliul, egoismul, sarcasmul, neputinta, infantilitatea,oamenii, nu au fost alesi prin vorbe si daca vreodata ai reusit sa alegi ceva din vorbe nu o sa tina mult pana cand o sa ai nevoie de fapte ca sa le sustii.

Cineva de curand mi-a atras atentia si mi-a spus cu zambetul pe buze ca eu nu imbatranesc ci evoluez si ca nu devenim mai intelepti si doar mai atenti. Intradevar teorie extrem de adevarata si extrem de foarte putin practicata.

Mi-am dat seama ca in toti anii mei de viata am fost la mai multe inmormantari decat anii pe care ii am acum, ca o viata se poate sfarsii intr-o secunda din orice motiv, ca noi oamenii suntem diferiti si ca singura noastra incapabilitate este aceea de  a nu judeca  de a accepta si de a invata ca atunci cand sunt 2, acei doi trebuie sa prospere impreuna si omul se abate mult de la drum , si eu am facut asta de atatea ori dar asta nu inseamna ca nu am fost mai fericita sau cel putin la fel de fericita. Am invatat ca sperantele nu stau niciodata in omul de langa noi ca dezamagirile sunt dureroase si ma invatat ca defapt speranta sta in puterea celor impreuna si niciodata doar in cel de langa tine !

Am invatat ca iertarea si uitarea sunt esenta fericirii si a puterii de a excela ca om!  Iar eu ca om nu am asteptarea de a fi iertata de catre voi celor care v-am gresit,  neglijat, judecat ironizat, ridicularizat, speriat sau ranit ! NU AM PRETENTIA SAU ASTEPTAREA  SA MA IERTATI, DACA V-AM GRESIT SI M-ATI IERTAT INSEAMNA CA INCA  SUNT PREZENTA IN VIATA VOASTRA SI CA SUNTETI OAMENII PE CARE M-AS SPRIJINII INTOTDEAUNA ! NE-AM IERTAT RECIPROC ASTA INSEAMNA CA SUNTEM DEMNI DE RELATIILE NOASTRE DE SPERANTA SI DE IUBIRE !!!

MULTUMESTE TUTUROR CELOR CARE :

TE IUBESC ATUNCI CAND TU AI UITAT

TE ADMIRA ATUNCI CAND NICI TU NU TE MAI ADMIRI PE TINE

TE RESPECTA ATUNCI CAND TU NU TE MAI RESPECTI

TE IARTA ATUNCI CAND NICI TU NU ESTI IN STARE SA IERTI MONSTRUL DIN TINE

TE IUBESC PANA SI  ATUNCI CAND SI TU ITI DAI SEAMA CA DACA AI FI IN LOCUL CELUILALT NU TI-AR MAI VENII SA TE IUBESTI nici tu pe tine

Oamenii astia sunt sigura ta comoara sunt cei care incontiinu iti vor demonstra asa cum stiu ei mai bine !!

Accepta pentru ca dragostea vine in multe forme !! Si forma e de obicei fata celor mai buni oameni din viata ta !!1Iertati-ma pentru  ca v-am gresit, iubiti-ma pentru ce sunt , acceptati-ma pentru ce pot sa va ofer, repectati-ma pentru sinceritate, si va multumesc pentru reciprocitate !!!

voi oameni care nu m-ati lasat sa uit de mine, voi care m-ati sustinut atunci cand nici pamantul nu ma mai sustinea, va iubesc va multumesc

Leave a Reply

