pentru un wanna be american :)) grow up !!!

Am fost acolo si acum totusi ne aflam aici, ne-am dorit ceva cand eram tineri sau adolescenti dar lucrurile se schimba, noi  iubim oamenii nu pentru ceea ce fac ei pentru noi ci pentru cum sunt ei langa noi si ce ne demonstreaza de-a lungul anilor..

Iubim oameni de toate felurile in toate felurile cu tot binele si raul care se poate intampla insa in final tot iubire se numeste pentru ca e vorba de acel sentiment care ti se asterne pe buze cand te gandesti la acel cineva la orice ora din zi sau din noapte.E vorba de sinceritate, respect, incredere sau iertare.  Este vorba despre a avea putere sa ramai langa ei la bine si la greu si pentru ca toata lumea are locuri in inima la care nimeni nu se gandeste

Insa s-ar putea sa te trezesti intr-o zi si sa realizezi ca cineva sa gandit la acele locuri si te-a iubit pe de-a intregul ….cu totul

Pentru ca oriunde vei fi eu voi fi acolo , imi voi pastra fiecare promisiune in primul rand pentru mine iar apoi pentru noi si niciodata pentru tine ….si asta pentru ca tu faci parte din mine

Ce sunt cuvintele daca le spui doar pentru vremuri bune, ce vor fi cuvintele daca rostite cu voce tare si nerespectate nu vor insemna nimic, ce fel de om crezi ca voi fi daca imi voi rostii cuvintele si nu le voi respecta ??

Ti-am zis ca te iubesc …. Si sper ca ti-am tot demonstrat si asta pentru ca mi-am urmat cuvintele din toata inima mea

Nu voi pleca niciodata din inima si din gandul tau, pentru ca mi-as face cuvintele  sa nu mai aiba nicio insemnatate , eu voi fi mereu acolo, nu voi pleca niciodata, cand o sa ai nevoia cea mai mare de mine ..eu voi fi acolo

Iar azi, maine , poimaine tu  ai si vei avea nevoie de mine langa tine !!

Vreau sa fiu omul pe care poti crede ca te poti baza toata viata !!:)

Ce sunt cuvintele daca le-am spus si nu imi voi tine promisiunile ??ce fel de femeie voi fi daca voi pleca acum cand tu ai cea mai mare nevoie de mine ???

Leave a Reply

