De ceva timp….

~De ceva timp nu mai am nimic de spus, nu mai am nimic de demonstrat nimanui , nu mai am nimic pentru care sa imi fac griji, sunt linistita, stiu ca toate greutatile vor trece si mai stiu ca voi reusii indiferent de orice , mai stiu ca indiferent de cat de patrata ar fi roata tot se intoarce si mai stiu ca asa cum vor trece toate problemele acestea de acum…vor venii altele asa ca nu imi permit sa fiu slaba…. pentru ca va trebuii sa trec peste tot ceea ce imi va oferii viata…..

¬Si tot de curand am aflat ca merit , merit tot ce mi se intampla, si mi se intampla exact ceea ce imi doresc, imi doresc sa fie bine si uite ca pot primii si bine. imi doresc iubire, imi doresc liniste, imi doresc reciprocitate apreciere si sinceritate si cand ti le doresti din toata inima parca si universul ajuta la indeplinirea lor. Asa ca draga universule si draga Tu cel de sus de acolo va multumesc pentru tot binele si pentru toate lectiile primite pana acum, pentru toate dezamagirile, pentru toti oamenii, si pentru toate rautatile …. iti multumesc pentru tot ….ceea ce am acuma si defapt nu am nimic, ma am pe mine si e indeajuns , pentru ca am nevoie de mine ca totul sa decurga exact asa cum imi doresc eu🙂

Leave a Reply

