Și dacă te iubesc

Și dacă te iubesc…..
Am sa comunic cu tine,  o să-ți spun tot ce e bine și tot ce este rău,  am sa te critic, am sa te cert și câteodată o sa fiu rea și toate astea ptr ca îmi pasa, și da o sa ma supăr și da știu ca și tu o sa ma superi dar niciodată nu o sa ma supăr defapt,  o sa fiu doar mâhnita ptr ca nu am cum sa ma supăr pe cel pe care se presupune ca îl iubesc..
Tu cel care îmi vrea inima sa știi ca am câteva pretenții….
Nu uita sa ma iubești nici măcar atunci când eu nu ma iubesc
Nu uita sa ma cucerești chiar dacă mai cucerit deja
Nu uita sa ma impresionezi chiar dacă ai mai făcut asta
Nu uita ca vorbele frumoase sunt vorbe ce îmi alina inima
Nu uita ca îmbrățișarea ta îmi calmează sufletul
Și te rog nu uita ca sinceritatea și respectul sunt doua lucruri care pe mine ma definesc complet
Și în final te rog din suflet dacă alegi sa ma iubești…  Iubește-mă și după ce mai ales….

image

Leave a Reply

