Ce ai face??

Ce ai face dacă ai știi că m-ai putea avea din nou??
Ce ai face dacă ai știi ca voi fii cu tine întotdeauna??
Ai face lucrurile mai bine,  mai bune,  mai rezistente??
Ai fi mai romantic??  M-ai iubii cumva mai mult??
M-ai prețuii mai mult??  M-ai îmbrățișa mai des?? M-ai săruta mai mult?? 
M-ai lua cumva de mana și nu mi-ai mai da drumul???  Mi-ai mai pune flori pe pat sau mi-ai face cafeaua cu mai multa dragoste??? 
Ți-ai tatua din nou numele meu și în suflet nu numai pe corp??? Dacă am mai fi vreodată…. Te-as ruga sa nu îmi mai dai drumul!!!

Leave a Reply

