Când ma gândesc la cei…

Când ma gândesc la cei care  nu se mai afla printre noi….. Când ma gândesc la toată durerea pe care au provocat-o atunci când au “plecat”….când ma gândesc…. Ma gândesc mereu ptr ca oamenii pe care ii iubești cu adevărat nu pleacă niciodată din inima ta…și ma gândesc la ei cu egoism pentru faptul ca eu nu mai am șanse la momente alături de ei :(… Ei sunt oamenii de la care am cumulat cele mai multe experiențe de viata și cele mai multe lecții și culmea e e ca deșii nu se mai afla lângă mine fizic încă mai am de învățat de la ei…
Cu precizarea ca îmi va fi dor de ei mereu și ca întotdeauna vor fii prezenți în inima și gândul meu

Leave a Reply

