De multe ori…

De multe ori am învățat și înțeles poate doar pe moment și doar apoi mai târziu ca într-o relație care sa terminat sau care se afla în faza terminala ca niciodată nu exista un câștigător sau un învingător ci doar varianta ambii pierd sau ambii câștigă.  Eu am pierdut de multe ori poate ar fi trebuit sa perseverz mai mult,  sa ofer mai mult sa înțeleg mai mult sau poate ca am făcut ceea ce trebuia făcut…. Ideea e ca am pierdut și eu ca oricare altul…și ma doare ca a pierdut și el.. Îmi pare rău că am fi putut câștiga împreună…îmi pare rău de toate momentele frumoase trăite și mai rău îmi pare pentru faptul ca nu ne putem amintii împreună acele momente frumoase…. Singura nu vreau nici măcar sa știu ca au existat cu el, însă as fi vrut sa îmi amintesc și pana și acel moment în care ma trezeam cu trandafiri la pervazul geamului!!!  As fi vrut sa ne amintim tot împreună!!  As fi vrut sa perseveram,sa speram ,sa iubim, sa luptam, sa ne dorim împreună… Dar tot…iar apoi sa avem ce povestii…. Tot împreună.. Nu separat… Dar din păcate….:(

Leave a Reply

