M-am trezit de multe ori, mai corect m-am trezit cam de 9125 de ori și spre surprinderea mea,  m-am trezit în multe feluri.
Cu dureri de cap de la o dragoste infantilă,  cu speranța că într-o zi dragostea va învinge tot, cu o crunta mahmureala de la o ieșire cu prietenii mei în oraș însă de cele mai multe ori m-am trezit cu grija, cu speranța și credința. Grija a fost de multe ori poate mult prea  neîntemeiata, cat despre speranța și credința,  ele nu au încetat sa existe.
În fine. Voiam sa va povestesc ca de o vreme ma trezesc tot fericita. Nu știu cum vine asta dar în 9125 de treziri am realizat ca niciodată nu m-am trezit cu maturitatea și înțelepciunea de acum.  Atât de necesare și vitale sunt aceste doua pentru o supraviețuire în viața cât mai frumoasă și mai simplă.
Și când ma gândesc ca ma trezesc tot timpul cu tine, îmi dau seama cat de simplu și frumos poate fi.
Și mai mult decât fericita,  ma simt împlinită,  simt ca as putea face totul,  simt ca în sfârșit cineva merita tot timpul meu.
Da dragul meu tot ceea ce tu meriți este timpul, asa ca prețuiește ceea ce e mai scump și nimeni nu îți poate da înapoi.
Cat despre timpurile care s-au dus, uneori regretul e mai mare decât recunoștința!
Va doresc fericire și zâmbete tampe!

Leave a Reply

