Doar un capitol.

Îți mulțumesc pentru fiecare sărut, îți mulțumesc pentru fiecare îmbrățișare. Îți mulțumesc ptr fiecare masaj,îți mulțumesc pentru fiecare partida de dragoste. Îți mulțumesc pentru fiecare moment în care m-ai sprijinit. Îți mulțumesc pentru fiecare rautate care mi-ai adresat-o,  îți mulțumesc pentru fiecare moment în care ai fost suficient de imatur și iresponsabil sau nepăsător aproape de fiecare data m-ai împins în alte brate… M-ai ținut mai mult în ale altora. Îți mulțumesc pentru pentru tot și pentru orice. Ai fost un capitol în viata mea….  Iar tu nu prea îți dorești să scrii romane.
Dragul meu suflet… Eu am semnat pentru o viata…. N-am mai multe ca îmi permit sa fac mai puțin… Sau nimic….trebuie sa trăiesc tot….

Leave a Reply

