Anul acesta…

Anul acesta nu am mai plâns,  anul acesta a fost surprinzător, anul acesta nu am fost trista.
E asta contează cel mai mult,  anul acesta nu mi te-am mai imaginat în niciunul dintre cele mai importante evenimente  viitoare ptr mine….
Anul acesta nu mi.am petrecut o zi cu tine în gândurile mele viitoare….
Anul acesta m-am regasit exact acolo unde trebuia sa fi venit mai devreme!!! 
Anul acesta cândva mi-l doream cu tine,  dar acum îl am exact asa cum mi l.am dorit doar ca fără tine….
M-am încăpățânat mult pentru tine…iar acuma încerc sa nu ma încăpățânez eu mult cu el….
M.am luptat prea mul cu tine…. Te-am iubit cu mult ai spune tu..
Însă cum ai spune tu….Te-am iubit și eu…și îmi pare rău de încăpățânare….
Sa nu-ți dorești lucruri niciodată singur….
O sa ajungi exact acolo unde iți dorești…
PS știu ca ma citești
Te rog sa nu te îndrăgostesti
Asa ți-am spus cândva!! 
Te pup!
Email me when you feel the need…..

3 thoughts on “Anul acesta…

Leave a Reply

