Pana când

Pana când nu am sa mai pot…Pana când nu o sa mai am putere…. Pana când o sa reușești sa  ma faci sa nu îmi mai doresc….
Pana când tu ai sa continui sa ma privești cu aceeași ochi…pana atunci eu o sa tremur la fiecare atingere…pana când o sa îmi săruți obrazul fin…pana atunci o sa îmi doresc mai mult și mai profund sa te simt în mine…Pana când ai sa zâmbești o sa ma ud la fiecare unduire a sexului tău pe fundul meu….Pana când fiecare deget umed o sa îmi mângâie sfarcurile întărite de atâta dorința….
Pana când ai sa ma tragi de păr până când ai sa ma chemi aproape de tine…până atunci o să vreau exact același lucru care mi l-ai dăruit în prima clipa când m-ai privit în suflet

Leave a Reply

