Am plecat

Când am plecat la drum,  când m-am uitat în spate și ți-am spus ca vreau sa cunosc lumea,  îmi doream sa evadez din lumea ta!  Doream sa știu alte lumi, doream ceva mai frumos ca tine. Știam ca se poate mai bine,am cunoscut mai bine, am văzut mai frumos.
Sau poate am fost o proasta ca am încercat sa te fac și pe tine sa vezi mai frumos??  Eu nu știu sincer tu ori ai ochelari ori nu vreau sa știi ce ai în locul acelor ochelari.
🙂
Mi s-a părut întotdeauna interesant felul tău de a fi. Cum poți sa fii :))) maxim, sa ma ierte Dumnezeu dar te-am văzut și mai ales te-am privit din cap pana intre picioare ca mai mult nu se merita sa deschid ochii!!
Scuze ca sunt răutăcioasa dar alături de roata ta întoarsă tot eu cea de pe partea cealaltă sunt!
Te sărut!  Aveți grija de sufletele voastre!!

Leave a Reply

