Candva am plecat

Sunt genul acela de om , pe care nu trebuie sa il calci pe nervi mult si in contiinuu, sunt genul ala de om pe care nu trebuie sa il privezi de libertate, sunt genul ala de om pe care nu trebuie sa il minti, sunt genul ala de om in fata caruia nu trebuie sa te prefaci, sunt genul ala de om care te va sprijinii daca ii ceri ajutorul, sunt genul ala de om care ajuta fiintele care doar cer, si sunt genul ala de om care nu ma intereseaza din ce clasa sociala faci parte pentru ca daca te pot ajuta, eu ajut.

Sunt genul ala de om care a suportat tot ceea ce v-am spus mai sus, intradevar sunt sincera si ma spun ca am intrecut orice limita, am crezut mai mult decat am realizat.Dar intr-un final am realizat iar atunci mi-am facut bagajul si am plecat .

Nu am stiut unde plec dar stiam de ce , imi doream libertatea si sansa unui nou inceput oriunde, imi doream sa uit de toti cunoscutii. Imi doream nou, imprevizibil, frumos, uimitor, pur si simplu imi doream ceva ce nu traisem pana atunci. Si cand am realizat asta am inceput sa ma bucur de noul inceput, am inceput sa zambesc mai mult, sa leg prietenii noi, sa vad locuri incredibile, sa ma rasfat in luxul disponibil, sa invat obiceiuri , sa cunosc pericolul.

Am inceput sa ma bucur de viata la cele mai inalte cote, am inceput sa teste limitele fericirii si impliniri visurilor unei fete ajunse intr-o tara surprinzator de fericita, organizata, respectuoasa, credincioasa si multe alte vorbe de bine. Mi sa creat sentimentul ala ca as fi in locul potrivit la timpul potrivit. Printre 2 cunoscuti si restul de straini m-am adaptat surprinzator la un stil de viata nou, intr-un loc nou.

Am inceput sa iubesc oamenii, iar mai apoi am inteles ca e bine sa lasi frumos in urma ta.

Fericirea vine o data cu riscul, increderea, curajul si persoana pe care o iubesti.

Fericirea vine cand faci exact ceea ce iti doresti.

Sa incerci sa faci mereu ce te  face fericit.

Si sa te intrebi mereu daca cumva esti acolo unde ti-ai fi dorit cu adevarat.

Sa nu va refuzati niciodata sentimentul fericirii !!

Leave a Reply

