Cuvant cheie

Nu mi-am stabilit niciodata prototipul de barbat , nu mi-am dorit niciodata ca el sa fie asa , asa sau asa,  oricum multe variante de asa.

Asa ca in timp prototipul meu de barbat a devenit chiar el, cam rabdator, mai realist ca mine , sincer, cald, mereu cu zambetul pe buze, loial si cu siguranta un barbat care este dispus sa lase de la el.

Un barbat care sa aprecieze femeia in  adevaratul sens al cuvantului.

Ce stiti voi barbatii despre femei chiar cred ca ar trebuii sa uitati si mai presus de toate ar trebui sa stiti cel mai sigur tot despre femeia pe care  o iubiti. Ea este singura femeie pe care se presupune ca ar trebui sa o citesti din scoarta in scoarta cu tot cu prefata . Iar multumirile sa le atasati zambetului ei .

Cam pe principiul…… te rog eu barbate nu fii prost, apreciaza, iubeste, descopera, invata, multumeste, daruieste si mai presus de toate iarta.

Cred cu desavarsire ca a-ti uitat ce inseamna conexiunea umana, a-ti uitat sa va conectati sufletul cu partenerul de viata.

Mai cred ca pentru a obtine o minima performanta in iubire, ar trebui macar sa va analizati propria persoana inainte de a judeca, Sa ne intelegem oameni buni .Nu irosti ce nu puteti  aduce inapoi. Timp, cuvinte, jigniri, minute aparent plictisitoare si mai ales decizi.

Cred ca sunt mai multe cuvinte cheie

 

Leave a Reply

